0

Cos de cumparaturi Produse recent adaugate

Nu ai nici un produs in cos.
Poti sa adaugi produse apasand butonul "Adauga in cos" din dreptul fiecarui produs.

Cele mai frecvente intrebari - Mai multe informatii

1 - 10 / 14

pe pagina
ICare este termenul de returnare a banilor?
R

In maximum 14 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea produsului, preferabil intr-un cont IBAN. In cazul in care nu dispuneti de un cont IBAN, returnarea se va face cash sau prin mandat postal.

IGarantie: unde trebuie sa ma prezint cu produsul?
R

Orice produs comercializat de intelo.ro si insotit de certificat de garantie al producatorului se supune procedurii de lucru aflate pe acel certificat si se repara sau se inlocuieste numai in retelele de service aflate in certificatul de garantie al producatorului.

Produsul defect trebuie prezentat acelor centre de service aflate in reteaua de service a producatorului.

Atentie: Produsele ce vin cu certificatul de garantie al producatorului in original se predau numai retelelor de service autorizate ale producatorului. Pierderea certificatului de garantie atrage dupa sine si pierderea garantiei

IDaca pretul afisat este diferit de pretul real?
R

Preturile produselor de pe intelo.ro sunt exprimate in lei, includ TVA (20%), taxa de timbru verde si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

ICe se intampla cu datele mele personale?
R

Conform politicii de protejare a informatiilor, putem oferi tertilor anumite date generice continute in formularul de inregistrare, dar nu informatiile personale de identificare, cu exceptia cazurilor cand acest lucru este acceptat explicit de tine sau in cazul in care acest lucru este necesar pentru a respecta legea si procedurile judiciare.

IDe ce sa ma inregistrez?
R

Calitatea de abonat iti permite accesul la o gama completa de informatii si servicii cu ajutorul carora:

· poti comanda orice produs doar printr-un singur click, fara a mai fi necesar sa completezi mereu toate datele tale personale;
· poti urmari starea comenzii tale, fara a mai fi nevoit sa suni la Departamentul de Relatii cu Clientii din cadrul firmei noastre, economisind astfel timp si bani;
· ai posibilitatea sa faci comentarii cu privire la produsele achizitionate sau pe care le ai in folosinta;
· poti primi informatii personalizate in functie lista de favorite si de cumparaturi;

IBeneficiez de consultanta la achizitionarea unui produs?
R

Va indemnam sa apelati la consultantii nostri inainte de a efectua cumparaturi atunci cand nu sunteti siguri asupra produselor dorite, cand aveti dubii asupra integrarii acestora in mobilierul dumneavostra. Puteti sa ne contactati pentru consultanta: telefonic, pe email sau prin intermediul chat-ului.

IAm gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?
R

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile. Pentru a solicita o refacturare, contacteaza-ne prin intermediul formularului de contact si scrieti-ne datele comenzii ce trebuie refacute si noile date de facturare.

INu am primit factura, cum intru in posesia ei?
R

Factura fiscala este disponibila in format electronic, in contul tau. Pentru a o vizualiza si printa, autentifica-te in cont, acceseaza rubrica "Istoric comenzi" si selecteaza comanda pentru care doresti factura. Apasa pe “Descarca” si salveaza documentul pe device-ul dumneavoastra.

INu am primit certificatul de garantie, cum procedez?
R

In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau sau pe email si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect completand formularul de Reclamatii / Sesizari in maxim 72 ore de la primirea coletului.

IAm primit produsul deteriorat. Cum procedez?
R

Daca ai primit un produs deteriorat si ai acceptat coletul, iti recomandam sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului prin completarea formularului de Reclamatii / Sesizari. Orice sesizare ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

1 - 10 / 14

pe pagina
Intelo Mediashop SRL
Bd. Mamaia, nr. 296 et.1, camera 5 Constanta, Constanta 900581
Telefon: 0742770770
44.211973 N 28.643672 W
logo