Misiunea noastră

Ne onorăm clienții și ne străduim să le oferim acces la informații complete despre produsele noastre, să îi sprijinim în alegerea produsului potrivit și să le garantăm o experiență completă pe platforma noastră online. Încurajăm exprimarea liberă a dorințelor și sugestiilor, oferindu-le acces liber la socializare și comentarii pe site-ul nostru.

Strategie

Importanța serviciilor online a crescut constant în ultimii ani, iar în prezent, prezența companiilor de electrocasnice în mediul virtual este imperativă. Odată cu accesul la internet, clienții au devenit mai bine informați și mai selectivi în alegerile lor. În acest context, Intelo.ro se străduiește să ofere servicii online de înaltă calitate, să comunice eficient cu utilizatorii platformei sale și să răspundă cerințelor pieței în mod corect.

Cu toate că mediul online oferă numeroase avantaje, acesta nu este lipsit de riscuri pentru clienți. Alegerea unui magazin virtual necesită atenție și nu se rezumă doar la găsirea celui mai mic preț. Pe lângă concurența pentru oferte competitive, este esențial să existe și servicii complementare, cum ar fi ghidarea clienților în alegerea produsului potrivit, furnizarea uneltelor utile (comparatoare de produse, filtre de informații) și crearea unui mediu de cumpărături online confortabil din punct de vedere psihologic pentru clienți.

Strategia noastră se concentrează în primul rând pe comunicarea activă cu utilizatorii platformei, oferindu-le informații relevante în momentul achiziționării unui produs. În același timp, ne asigurăm că respectăm toate cerințele legale din domeniul online și protejăm clienții conform legislației în vigoare.

Scurt istoric

Fondată în 2014, Intelo Mediashop SRL a evoluat în timp pentru a se adapta dinamic la nevoile și cerințele în schimbare ale clienților săi. Din anul 2015, ne-am orientat către furnizarea unei platforme online, oferind acces ușor și rapid la informații detaliate despre produsele noastre, alături de o experiență de cumpărături sigură și eficientă. Pe măsură ce am progresat, am răspuns tot mai bine diversității crescânde a pieței și ne-am menținut angajamentul de a servi clienții într-un mod relevant și eficient în era digitală în continuă evoluție.